Ofte stillede spørgsmål

Tryk på de enkelte titler for, at se svaret på spørgsmålet.

Generel information

Er Luxury Outdoor en dansk webshop?

Luxury Outdoor er en dansk webshop, med dansk kundeservice og bosiddnede i Danmark.

Vi har leverandører uden for Danmark og nogle varer sendes direkte fra leverandøren, men alle køb er beskyttet af dansk lovgivning, herunder 2 års reklamationsret. Det vil sige hvis der er skader, fejl eller mangler er det Luxury Outdoor du skal have dialogen med.

Hvor lang tid tager leveringen hos Luxury Outdoor?

Leveringstiden er normalt 2-3 hverdage. 

Når du bestiller på luxury-outdoor.dk, fortæller shoppen løbende på hvert enkelt produkt, om varen er på lager, eller om der er forlænget leveringstid. 

Leveringstiden fra følgende Leverandøre er:

Vivera er der 3 - 5 hverdage.

Cook King og Kratki 7 til 10 hverdage.

Er jeres priser inklusiv moms?

Ja, alle priser på luxury-outdoor.dk er i følge dansk lovgivning angivet inkl. 25% moms.

Sender I varer til hele Europa?

Priserne på luxury-outdoor.dk er med forsendelse til adresser i hele Danmark. Skal du have sendt din bestilling til adresser uden for Danmark, skal der påregnes en merpris for forsendelsen. Kontakt os gerne for mere information.

Kan jeg vælge selv at afhente min bestilling?

Ja, du kan altid kontakte os om selvafhentning fra vores lager, og derved spare leveringstiden. Vi skal bare vide, hvornår du ønsker selv at afhente din ordre. Varer kan afhentes efter nærmere aftale.

Hvad er jeres telefon-åbningstid?

Vi træffes best efter kl. 16.00 på hverdage, og i weekenden. Du er velkommen til at lægge en besked eller sende en SMS med besked om at vi skal ringe dig op..

Kan jeg handle på faktura?

Det er muligt, at få tilsendt faktura ved forudgående aftale. Dog afsendes varene først når betalingen er registreret på shoppens konto.

Hvis man ønsker at få tilsendt tilbud eller faktura, kan bestillingen sendes på mail til "kundeservice@luxury-outdoor.dk"

Kan jeg betale med EAN-nr?

Det er muligt, ved forudgående aftale, at få faktura sendt til Ean-nr. 

Hvis man ønsker, at få tilsendt faktura til EAN-nr, kan bestillingen sendes på mail til "kundeservice@luxury-outdoor.dk"

Har I andre varer end dem som kan ses på web-shoppen?

Vi har et tæt samarbejde med flere forskellige leverandører, som ofte har mange flere varer end dem som vi har oprettet i web-shoppen. Hvis du har et specielt ønske er du velkommen til at skrive til "Kundeservice@luxury-outdoor.dk" - så kan vi undersøge om det er noget vi kan skaffe hjem og til hvilken pris.

Hvad gør jeg, hvis jeg fortryder mit køb?

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på luxury-outdoor.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du har modtaget din vare. Hvis en vare er tiltænkt som gave, kan du kontakte os herom, og vi skubber gerne fortrydelsesrettens løbetid fra den dag, gaven overrækkes. 

Læs mere om fortrydelsesret her 

Fokus på vores produkter

På Luxury Outdoor har vi fokus på kvalitetsprodukter til udelivet på terassen, i haven, ved sommerhuset, på lejrpladsen og alle andre steder, hvor gode oplevelse står i kø. Dog kan det være svært at vælge det produkt som netop passer til ens eget behov. Vi har derfor i samarbejde med vores leverandører sammensat nogle guides og vejledninger, som kan hjælpe dig påvej til det rigtige valg.

Vælg det perfekte bålfad

SKAB HYGGE OG VARME: EN GUIDE TIL VALG AF DET PERFEKTE BÅLFAD Se guiden her

Sådan fungerer LECHUZA's selvvandingssystem

Vi har sat fokus på selvvandingspotterne fra LECHUZA i vores blog  Se blog'en her

Cacoon Hængehuler - Hvilken passer bedst til dig

Vi har lave en guide til afklaring af hvilken hængehule som passer bedst til dig - Se guide her

Guide til lækre pizzaer i din brændfyret pizzaovn

Hvordan er teknikken og den rigtige opskrift? Vi har samlet vorees erfaringer i denne vejledning - Se vejledning her

Kemi og badevand

Vi har udarbejdet en guide til rent badevand i spa'et, med udgangspunkt i vores produkter - Se vejledningen her